Stakeholderská analýza vybraného podniku – Bc. Jan Ševčík
Bc. Jan Ševčík
Diplomová práce
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Stakeholder analysis of chosen company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracovat analýzu vybraného podniku za využití stakeholderského přístupu. Práce je členěna na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury vymezeny oblasti strategického řízení, strategické analýzy a především pak stakeholderského přístup a stakeholderské analýzy. V rámci praktické části dojde k aplikaci nabitých znalostí na konkrétní …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to compile an analysis of chosen company by using a stakeholder process. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part there are defined parts of strategic management strategic analysis and mainly stakeholder process and stakeholder analysis. Everything was found in specialised literature. In practical part there will be application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tc73g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Smutný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Stakeholderská analýza podniku
Peter Huray -
Stakeholderská analýza podniku
Pavol Gábryš -
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Lenka Krejčířová -
Strategic approach: Career Self-Management
Georgii Gogokhiia -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Stakeholder analýza v kontextu udržitelné městské mobility Jihlavy
Jaroslav Váňa -
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková