Sociální fungování dítěte v komunitní škole – Tereza ŠPRYNAROVÁ
Tereza ŠPRYNAROVÁ
Bakalářská práce
Sociální fungování dítěte v komunitní škole
Social functioning of the child in the community school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociálním fungováním dítěte v komunitní škole. Cílem práce je poukázat na možnosti, jak může komunitní škola ovlivnit sociální fungování dítěte. Pro výzkum jsem použila kvalitativní přístup, a to případovou studii. V závěru je na základě zjištěných dat navrženo doporučení i pro běžné základní školy, jakým způsobem by se daly příklady dobré praxe komunitní školy, související …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the social functioning of a child in a community school. The aim of the thesis is to highlight the ways in which the community school can influence the social functioning of the child. I have used a qualitative approach for the research, namely a case study. In the conclusion, based on the findings, recommendations are proposed for mainstream primary schools as well, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Petrů
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPRYNAROVÁ, Tereza. Sociální fungování dítěte v komunitní škole. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Komunitní sociální práce v romské osadě
Martina Petrůjová -
Komunitní vzdělávání - ověření koncepce komunitní školy s důrazem na možnosti přeměny školy na společenské, kulturní a vzdělávací centrum obce
Hana Knapová -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Iva Kupcová -
Venkovská komunitní škola
Natálie Riedrová -
Venkovská komunitní škola
Milan Barták -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Jana Neubauerová -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Tereza Najmanová