Erika Einšpieglová

Bakalářská práce

Internetový marketing v praxi

Internet marketing in practice
Anotace:
Předmětem bakalářské práce jsou moderní formy marketingu, a to v prostředí neziskových organizací. Cílem této práce je deskripce moderních forem marketingu, které nabízí informační a komunikační technologie a služby globální sítě internet. Text práce je rozdělen do dvou základních částí, a to je teoretická část, která prezentuje odborná východiska zkoumané problematiky, a praktická část, která je zaměřena …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis are modern forms of marketing, in surrounding of non-profit organizations. The aim of this work is to describe modern forms of marketing that offer information and communication technologies and services of the global Internet. The text of the thesis is divided into two basic parts, namely the theoretical part, which presents the professional background of the researched …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/k2rwy/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Magdalena Chmelařová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Zuzana Baďurová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Fakulta veřejných politik v Opavě

Bakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika