Erika Einšpieglová
Bakalářská práce
Internetový marketing v praxi
Internet marketing in practice
Anotace:
Předmětem bakalářské práce jsou moderní formy marketingu, a to v prostředí neziskových organizací. Cílem této práce je deskripce moderních forem marketingu, které nabízí informační a komunikační technologie a služby globální sítě internet. Text práce je rozdělen do dvou základních částí, a to je teoretická část, která prezentuje odborná východiska zkoumané problematiky, a praktická část, která je zaměřena …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis are modern forms of marketing, in surrounding of non-profit organizations. The aim of this work is to describe modern forms of marketing that offer information and communication technologies and services of the global Internet. The text of the thesis is divided into two basic parts, namely the theoretical part, which presents the professional background of the researched …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/k2rwy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Magdalena Chmelařová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Zuzana Baďurová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková -
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Digitalizace historických technik šermu (Historické techniky šermu a jejich digitalizace)
Matěj Jirouš -
Aplikace digitalizace v hotelnictví - výhody a nevýhody
David Tomášek -
Digitalizace HR činností podniků v segmentu dopravy a logistiky
Sandra Kiššová -
Digitalizace plánování výroby ve vybraném podniku
Filip Koutník