Fenomén "That Girl" a jeho vnímání uživateli sociální sítě TikTok – Bc. Eliška FIZKOVÁ
Bc. Eliška FIZKOVÁ
Diplomová práce
Fenomén "That Girl" a jeho vnímání uživateli sociální sítě TikTok
The "that girl" phenomenon and its influence on young women
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem That Girl fenoménu. V teoretické části popisuje sociální síť TikTok, kde fenomén vznikl, a přibližuje That Girl trend, jeho historii a problematiku. Výzkumná část se snaží za pomoci tematické analýzy odhalit souvislosti mezi videi That Girl trendu, které jsou sdíleny na platformě TikTok, a komentáři, které uživatelé k těmto videím píší. Zaměřuje se také na odhalení …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of That Girl phenomenon. In the theoretical part, it describes the social network TikTok, where the phenomenon originated, and presents the That Girl trend, its history and issues. The research part attempts to reveal, with the help of thematic analysis, the connections between the That Girl trend videos that are shared on the TikTok platform and the comments that users …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alice Košárková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIZKOVÁ, Eliška. Fenomén "That Girl" a jeho vnímání uživateli sociální sítě TikTok . Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Projektování a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu
The Minh Vo -
Online seznamování jako trend 21. století
Markéta Sokolová
Název
Vložil
Vloženo
Práva