Bc. Anna Ortančíková

Master's thesis

Nové pohl'ady na marketingovú komunikáciu v spoločnosti Microsoft

New views on marketing communication in Microsoft comapny
Abstract:
Marketing ist eine moderne wissenschaftliche Disziplin mit einer engen Bindung an Praxis. „Dynamisch und variabel!“ Dank dieser Eigenschaften ist Marketing wenig strikt gebunden an Regeln. Marketingkommunikation ist in der letzten Zeit um einige Elemente erweitert worden, die mit großer Begeisterung genutzt werden. Diese Eigenschaften waren Gegenstand meiner Diplomarbeit. Vor allem die Nutzung von …more
Abstract:
Marketing je moderná vedecká disciplína s veľmi úzkou väzbou na praktické využitie. Vďaka tomu, že je marketing málo striktne viazaný pravidlami je veľmi dynamický a variabilný. Marketingová komunikácia sa v poslednom období rozšírila o ďalšie prvky, ktoré sa začínajú využívať vo veľkej obľube. Diplomová práca sa zameriava na využitie nových komunikačných prvkov na konkrétnom príklade a síce, uvedení …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jiří Amler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance