Nové pohl'ady na marketingovú komunikáciu v spoločnosti Microsoft – Bc. Anna Ortančíková
Bc. Anna Ortančíková
Master's thesis
Nové pohl'ady na marketingovú komunikáciu v spoločnosti Microsoft
New views on marketing communication in Microsoft comapny
Abstract:
Marketing ist eine moderne wissenschaftliche Disziplin mit einer engen Bindung an Praxis. „Dynamisch und variabel!“ Dank dieser Eigenschaften ist Marketing wenig strikt gebunden an Regeln. Marketingkommunikation ist in der letzten Zeit um einige Elemente erweitert worden, die mit großer Begeisterung genutzt werden. Diese Eigenschaften waren Gegenstand meiner Diplomarbeit. Vor allem die Nutzung von …moreAbstract:
Marketing je moderná vedecká disciplína s veľmi úzkou väzbou na praktické využitie. Vďaka tomu, že je marketing málo striktne viazaný pravidlami je veľmi dynamický a variabilný. Marketingová komunikácia sa v poslednom období rozšírila o ďalšie prvky, ktoré sa začínajú využívať vo veľkej obľube. Diplomová práca sa zameriava na využitie nových komunikačných prvkov na konkrétnom príklade a síce, uvedení …moreKeywords
Marketingová komunikácia marketingový mix značka softvér reklama zákazník segment obchodný partner licencia virálny marketing event marketing Windows 7. Marketing-Kommunikation Marketing-Mix Marke Software Werbung Kunde Segmentation Geschäftspartner License Viral-Marketing Event-Marketing Windows 7.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g5gxx/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jiří Amler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia v společnosti Microsoft
Anna Ortančíková -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková -
Marketingový mix firmy ELIM spol. s r. o.
Romana PERMANOVÁ -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar