Bc. Anna Ortančíková

Master's thesis

Nové pohl'ady na marketingovú komunikáciu v spoločnosti Microsoft

New views on marketing communication in Microsoft comapny
Abstract:
Marketing ist eine moderne wissenschaftliche Disziplin mit einer engen Bindung an Praxis. „Dynamisch und variabel!“ Dank dieser Eigenschaften ist Marketing wenig strikt gebunden an Regeln. Marketingkommunikation ist in der letzten Zeit um einige Elemente erweitert worden, die mit großer Begeisterung genutzt werden. Diese Eigenschaften waren Gegenstand meiner Diplomarbeit. Vor allem die Nutzung von …viac
Abstract:
Marketing je moderná vedecká disciplína s veľmi úzkou väzbou na praktické využitie. Vďaka tomu, že je marketing málo striktne viazaný pravidlami je veľmi dynamický a variabilný. Marketingová komunikácia sa v poslednom období rozšírila o ďalšie prvky, ktoré sa začínajú využívať vo veľkej obľube. Diplomová práca sa zameriava na využitie nových komunikačných prvkov na konkrétnom príklade a síce, uvedení …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance