Rozvoj soběstačnosti klientů s poruchou hybnosti v intenzivní péči – Bc. Michaela Dvořáková
Bc. Michaela Dvořáková
Master's thesis
Rozvoj soběstačnosti klientů s poruchou hybnosti v intenzivní péči
Development of Selfcare in Clients with Motor Disorders in Intensive Care
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat proces intervence u osob s poruchou hybnosti na intenzivním lůžku se zaměřením na soběstačnost. Zaměřuje se na fungování intenzivní péče, typy a průběh intervence na jednotkách intenzivní péče. Snaží se pochopit problémy soběstačnosti klientů upoutaných na lůžku vzhledem k jejich zdravotnímu stavu a následně v důsledku rozvíjející se polyneuromyopatie, kvůli …moreAbstract:
This diploma thesis aims to describe and analyze the intervention process with ICU clients with motion disorders. The focus is turned on the self-care of the bed-bound clients in relation to their health condition and difficulties resulting from developing polyneuromyopathy which makes the clients quadruparetic. Quantitative research contains four case studies. The data were obtained using interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hhjd7/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Adults
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Specifické přístupy komunikace s pacienty po cévní mozkové příhodě
Tereza Seifertová