Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků na 1. stupni ZŠ – Eliška BOKOVÁ
Eliška BOKOVÁ
Diplomová práce
Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků na 1. stupni ZŠ
Potential of a museum for creating and development exploration skills of younger primary school pupils
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice badatelských dovedností, zabývá se jejich vymezením v rámci předmětu vlastivěda a zjištění, jaký potenciál může mít muzeum na utváření a rozvoj těchto dovedností.Abstract:
This diploma discusses the issues regarding exploration and research skills, describes its definition within the National History and Geography subject and reveals what potential a museum might have upon creation and development of such skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOKOVÁ, Eliška. Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Badatelské dovednosti v úlohách pro děti předškolního věku v oblasti matematiky
Veronika Podhajská -
Badatelské dovednosti žáků při výuce biologie na vybraných školách na Jindřichohradecku
Kateřina KRČMÁROVÁ -
Badatelské dovednosti žáků při výuce biologie na vybraných školách na Českobudějovicku
Kateřina MARTINCOVÁ -
Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností
Jana LUKÁŠOVÁ -
Badatelské aktivity v environmentální výchově
Gabriela ŠTĚTINOVÁ -
Potenciál muzea v utváření a rozvoji badatelských dovedností u žáků 1. stupně ZŠ
Markéta ANDRLOVÁ -
Vyučovací metody ve výuce fyziky na ZŠ při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Michaela Šutová -
Aplikace uživatelského přístupu jako vyučovací metody ve výuce fyziky na základní škole
Josef Hanák
Název
Vložil
Vloženo
Práva