Mgr. Lenka Vašíčková

Bakalářská práce

Komunikace slyšícího učitele a vychovatele s žáky ve výchovně-vzdělávacím procesu na základní škole pro sluchově postižené

Communication teachers and educators in the education-learning process of elementary school students with hearing impairments.
Anotace:
: Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se v první kapitole definuje uvedení do problematiky sluchového postižení. Druhá kapitola se zabývá komunikací a jejími formami. Třetí kapitola se věnuje vzdělávání jedinců se sluchovým postižením. Ve čtvrté a páté kapitole je zpracován výzkumný projekt. Ve výzkumné části byla použita metoda kvalitativního výzkumu a výzkumnými …více
Abstract:
The thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part in the first chapter defines inducted into the problems of hearing impairment. The sekond chapter on communication and its communication format. The third chapter is dedicated to the education of individuals with hearing disabilities. In the fourth and fifth chapter outlines the research project. The research was use qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta