Komunikace slyšícího učitele a vychovatele s žáky ve výchovně-vzdělávacím procesu na základní škole pro sluchově postižené – Mgr. Lenka Vašíčková
Mgr. Lenka Vašíčková
Bakalářská práce
Komunikace slyšícího učitele a vychovatele s žáky ve výchovně-vzdělávacím procesu na základní škole pro sluchově postižené
Communication teachers and educators in the education-learning process of elementary school students with hearing impairments.
Anotace:
: Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se v první kapitole definuje uvedení do problematiky sluchového postižení. Druhá kapitola se zabývá komunikací a jejími formami. Třetí kapitola se věnuje vzdělávání jedinců se sluchovým postižením. Ve čtvrté a páté kapitole je zpracován výzkumný projekt. Ve výzkumné části byla použita metoda kvalitativního výzkumu a výzkumnými …víceAbstract:
The thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part in the first chapter defines inducted into the problems of hearing impairment. The sekond chapter on communication and its communication format. The third chapter is dedicated to the education of individuals with hearing disabilities. In the fourth and fifth chapter outlines the research project. The research was use qualitative …víceKlíčová slova
Sluchové postižení vzdělávání sluchově postižených osobnost sluchově postižených profese učitele a vychovatele komunikace slyšící učitelky a vychovatelky ve výchovně-vzdělávacím procesu a komunikace sluchově postižených výuka či volný čas. Hearing impairment hearing disabilities education personality hearing disabilities teachers and educators in the education-learning process of communication and hearing disabilities leasing or leisure.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y1pkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Lenka. \textit{Komunikace slyšícího učitele a vychovatele s žáky ve výchovně-vzdělávacím procesu na základní škole pro sluchově postižené}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/o94wg9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora resilience dětí a mládeže ve vybraném zařízení ústavní péče skrze trávení volného času
Klára Blažková -
Zátěžové situace, zvládání stresu a syndrom vyhoření v kontextu pedagogické práce ve výchovném ústavu
Ondřej Alexandr KRONIKA -
Výchovné problémy žáků ve školní družině a možnosti jejich řešení pohledem vychovatelů
Martina Nedbalová -
Sociální vztahy a z nich vznikající role ve školní družině z pohledu vychovatelů
Monika ŠTYXOVÁ -
Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě
Jana Čalová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Motivace a trest ve výchovně vzdělávacím procesu
Zuzana Turazová