Simona Galiová
Master's thesis
Znalost značek kvality
Quality Labels Awareness
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit znalost a vnímání značek kvality, které jsou udělovány pohostinským zařízením za kvalitu čepovaného piva, mezi spotřebiteli ve věku 18-30 let. Teoretická část se věnuje značkám kvality a příkladům nejlepší praxe z oblasti pohostinství, českému pivnímu trhu a charakteristikám chování mladé generace. Praktická část se zaměřuje na analýzu znalosti a vnímání značek …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the awareness and perception the customers aged 18-30 years have of quality labels, which are awarded to hospitality facilities for the quality of draft beer. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with quality labels and examples of best practice in the field of hospitality industry, the Czech beer market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79662
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2020
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova -
Managing for Quality in Hospitality
Dominika Nováková -
Analýza pohostinských zařízení v blízkosti vybraných památkových objektů Libereckého kraje
Zuzana Maťátková -
Vliv různých faktorů na kvalitu čepovaného piva.
Ladislav MUCHA -
Možnosti ovlivnění kvality čepovaného piva
Michaela Janišová -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen