Kdo s koho? Fenomén žákovského podvádění na gymnáziích. – Bc. Vladimíra Nováková
Bc. Vladimíra Nováková
Diplomová práce
Kdo s koho? Fenomén žákovského podvádění na gymnáziích.
Who Has the Upper Hand over Whom? Phenomenon of Pupil's Cheating at Grammar Schools.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou žákovského podvádění na gymnáziích jakožto negativním jevem českého vzdělávacího systému. Práce se zaměřuje na to, jak podvádění na gymnáziích probíhá, jaké jsou jeho příčiny a důsledky a jak studneti gymnázií podvádění vnímají. V závěru navrhuji některé změny, které by mohly omezit míru podvádění na gymnáziích.Abstract:
This thesis deals with the phenomenon of pupils´ cheating as a negative feature of Czech educational system. The thesis focuses on the process of pupils´ cheating, its causes and consequences and pupils´ feelings about it. In the final part of the work I try to propose some changes which could reduce the extent of pupils´ cheating at grammar schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wkrnl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Podvádění v době online výuky pohledem učitelů na gymnáziích
Lenka Látová -
Podvádění u žáků druhého stupně základní školy a studentů nižšího stupně víceletých gymnázií
Vendula PÍRKOVÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Repair in English language teaching in Czech secondary schools
Šárka Hálová -
Teaching Literature in Secondary Schools as Part of the English Language Curriculum
Jan Švábenský -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Distance Learning at Secondary Schools: Improving Pronunciation Through Educational Videos
Anna Štangelová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat