Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion – Sabina Dulovczová
Sabina Dulovczová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Analysis of Consumer Behaviour in the Fast Fashion Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu fast fashion. Práce je rozdělena do pěti významných kapitol, které detailně popisují problematiku tohoto odvětví. Analytický rámec této studie byl založen na online dotazníkovém šetření, jehož výsledky byly zpracovány a prezentovány formou grafů. Cílem práce bylo porozumět motivacím a preferencím spotřebitelů zapojených do nákupního …víceAbstract:
This bachelors thesis explores the analysis of consumer behavior in the fast fashion market. The thesis is divided into five significant chapters, which provide detailed descriptions of the industry's issues. The analytical framework of this study was based on an online questionnaire survey, with the results processed and presented in the form of graphs. The aim of the thesis was to understand the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Jana Hodulová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování českých zákazníků v odvětví fashion
Sára Sedláčková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Terezie Hrdá -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo