Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy – Bc. Hana Zábranská
Bc. Hana Zábranská
Diplomová práce
Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy
Characteristics of Consumer Buying Behavior in the Field of Sustainable Fashion
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá specifiky nákupního chování spotřebitelů udržitelné módy v České republice. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část poskytuje základní východiska k pochopení tématu a vymezuje důležité pojmy týkající se marketingové komunikace, spotřebitelského chování a udržitelné módy. Praktická část představuje vyhodnocení marketingového …víceAbstract:
The main purpose of this master thesis is to expand the knowledge of consumer behaviour about the sustainable fashion market in the Czech Republic. The theoretical part provides a wider perspective on consumer behaviour with respect to clothing and textile products with sustainable and ethical characteristics. It also describes the relationship between marketing communications and sustainable fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zábranská, Hana. Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v módním průmyslu
Natálie FRYDRYCHOVÁ -
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
Alina Sosnytska -
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Marie Morcinková -
Čeští spotřebitelé a udržitelná spotřeba: empirická studie
Ludmila Pavoničová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu udržitelné módy
Kristýna Smíšková -
Analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory
Michaela Zaoralková -
Etické a udržitelné principy spotřebitelského chování generací Y a Z v kontextu zvoleného maloobchodního sortimentu
Simona Coubalová -
Udržitelná móda v kontextu regionální kultury
Diana Yeralina