Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy – Bc. Hana Zábranská
Bc. Hana Zábranská
Master's thesis
Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy
Characteristics of Consumer Buying Behavior in the Field of Sustainable Fashion
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá specifiky nákupního chování spotřebitelů udržitelné módy v České republice. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část poskytuje základní východiska k pochopení tématu a vymezuje důležité pojmy týkající se marketingové komunikace, spotřebitelského chování a udržitelné módy. Praktická část představuje vyhodnocení marketingového …moreAbstract:
The main purpose of this master thesis is to expand the knowledge of consumer behaviour about the sustainable fashion market in the Czech Republic. The theoretical part provides a wider perspective on consumer behaviour with respect to clothing and textile products with sustainable and ethical characteristics. It also describes the relationship between marketing communications and sustainable fashion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁBRANSKÁ, Hana. \textit{Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/oa8avt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zábranská, Hana. Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování v módním průmyslu
Natálie FRYDRYCHOVÁ -
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
Alina Sosnytska -
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Marie Morcinková -
Čeští spotřebitelé a udržitelná spotřeba: empirická studie
Ludmila Pavoničová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu udržitelné módy
Kristýna Smíšková -
Analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory
Michaela Zaoralková -
Etické a udržitelné principy spotřebitelského chování generací Y a Z v kontextu zvoleného maloobchodního sortimentu
Simona Coubalová -
Udržitelná móda v kontextu regionální kultury
Diana Yeralina