Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy – Bc. Markéta Humlíčková, DiS.
Bc. Markéta Humlíčková, DiS.
Master's thesis
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Company's Marketing Mix
Abstract:
HUMLÍČKOVÁ, Markéta. Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 64 stran Tématem této diplomové práce „Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy. Práce je rozdělena do tří částí teoreticko-metodologická, analytická a návrhová. V teoreticko-metodologické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing mix of the ASTORIE company, plc - the development and trends. The work constists of three parts: theoretic-methodoligical, analytical and a project proposition parts. The theoretic-methodoligical part is based on specialized literature and describes the individual parts of the marketing mix and the marketing communication mix in general. The analytical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11552/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový mix Partners Financial Services, a. s.
Lukáš Jirásek -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková