Bc. Martin Tuček

Bachelor's thesis

Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu

The market segmentation and customer behaviour research as presumption prosperous positioning of products concrete entrepreneurial subject in the market
Abstract:
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků je nutným předpokladem pro úspěšné umístění produktů na trhy. Bakalářská práce se zaměřuje na produkt průmyslového LED svítidla pro pěstitele nabízené společností MODUS, spol. s r.o. ve vztahu k segmentaci trhu a výzkumu chování zákazníků. Výstupy budou zahrnuty jako podklad pro návrh umístění výrobku na trh. V teoretické části práce bude zejména provedena …more
Abstract:
Market segmentation and research into customer behavior is a prerequisite for the successful placement of products on the markets. The bachelor thesis focuses on the product of industrial LED lighting for growers offered by MODUS, spol. s r.o. in relation to market segmentation and customer behavior research. The outputs will be included as a basis for proposing product placement on the market. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 7. 2020
  • Supervisor: MSc Mirela Moldoveanu
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní