Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Radek Hubka
Bc. Radek Hubka
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situatuation analysis of selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá faktory ovlivňující činnost maloobchodního řetězce společnosti TESCO STORES ČR, a.s. ve zvolené prodejně v městě Bechyni. Po získání potřebných informací a analyzování dat, dojde k jejich následnému hodnocení a určení strategie, kterou momentálně zkoumaná jednotka využívá. Pro efektivní sběr dat bude využitá osobní návštěva prodejny, Mystery shopping, a dále i sestavení dotazníku …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the factors that affect the activity of the retail chain of TESCO Stores in the Czech Republic, particularly the one based in Bechyně. Gathering all the necessary information and analyses of data will lead to the subsequent evaluation and determining strategies that the researched unit utilizes. Personal visits to the stores, Mystery shopping, and a special questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/umlfr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková