Vzdělávání a osobní rozvoj v podmínkách Armády ČR – Bc. Lukáš Cincibuch
Bc. Lukáš Cincibuch
Diplomová práce
Vzdělávání a osobní rozvoj v podmínkách Armády ČR
Education and Personal Development in the Army of the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit účinnost systému vzdělávání a osobního rozvoje příslušníků Armády České republiky. Praktickým cílem je hledání rezerv ve stimulaci příslušníků AČR k jejich vzdělávání a osobnímu rozvoji, kdy pomocí dotazníkového šetření bude zjišťován postoj příslušníků AČR k formálnímu i neformálnímu typu vzdělávání. Dále vztah příslušníků AČR …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the system of education and personal development of the Army of the Czech Republic. The practical goal is to find reserves in the stimulation of AČR members to their education and personal development. The questionnaire survey will determine the attitude of AČR members to formal and informal type of education. Furthermore, the relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Role of literacy programs in formal education in Northern Ghana Case study of Rural Literacy Solution, NGO
Lucie PODHORNÁ -
Formální vzdělávání dospělých jako cesta ke změně kariéry
Martina Malíková -
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Modern Technology: Practical Aspects of e-learning Courses Development in Tertiary Education
Irina Matusevich -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Rozvoj jazykových schopností v anglickém jazyce u žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení
Zuzana Lindovská -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků se specifickými poruchami učení v matematice
Angelika Táborská
Název
Vložil
Vloženo
Práva