The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s. – Pavlína Rýparová
Pavlína Rýparová
Bakalářská práce
The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
This bachelor thesis analyses marketing communications of the biggest automobile company in the Czech Republic, ŠKODA AUTO a.s. Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part deals with the introduction to the marketing, communications mix, its tools and use of the Internet. The theoretic part follows practical part where the company is introduced and theory …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace největší automobilové společnosti v České republice, ŠKODA AUTO a.s. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá úvodem do marketingu, komunikačním mixem, jeho nástroji a využití Internetu. Po teoretické části následuje část praktická, která představí společnost a poté aplikuje teoretické …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rýparová, Pavlína. The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová