Analýza životného cyklu bankových produktov – Bc. Erik Lupták
Bc. Erik Lupták
Master's thesis
Analýza životného cyklu bankových produktov
Bank products life cycle analysis
Abstract:
The master`s thesis deals with the description of the life cycle of a bank produkt. Aim of this study is to evaluate the process of creation and implementation of the product, identify strategic window for optimization of the process life cycle in order to increase direct impact on market share. The first chapter focuses on the basic concepts in the context of banking products and description of the …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá popisom životného cyklu bankového produktu. Cieľom práce je zhodnotiť proces tvorby a implementácie produktu, identifikovať strategické okná pre optimalizáciu procesu životného cyklu s cieľom priameho dopadu na zvýšenie podielu na trhu. Prvá kapitola je zameraná na vysvetleniu základných pojmov v súvislosti s bankovými produktmi a popisu životného cyklu v komerčnej banke …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ilwzc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Práce s životním cyklem produktu jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Lucie Minksová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová