Aplikace konceptu sociálně emočního učení ve státní mateřské škole – Bc. Zuzana Lisá
Bc. Zuzana Lisá
Master's thesis
Aplikace konceptu sociálně emočního učení ve státní mateřské škole
Application of the Social Emotional Learning Concept in a State Kindergarten
Anotácia:
Práce se zaměřuje na práci s emocemi ve státní mateřské škole u dětí předškolního věku. Soustředíme se na porozumění nejen emocím u předškolních dětí, ale i situacím a projevům, které je vyvolávají. Také se chceme zaměřit i na samotný rozvoj a podporu konceptu sociálně emočního učení v ČR. Teoretická část diplomové práce představuje prostředí státní mateřské školy a dokumenty, které jej utvářejí, dále …viacAbstract:
The work deals with work with emotions in state kindergarten for preschool children. We focus on understanding not only the emotions of preschool children, but also the situations and manifestations they evoke. We also want to focus on the development and support of the concept of social and social learning in the Czech Republic. The theoretical part of the diploma thesis presents the environment of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lisá, Zuzana. Aplikace konceptu sociálně emočního učení ve státní mateřské škole. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Primární prevence sociálně patologických jevů v mateřské škole
Hana Cejpková -
Mateřská škola v kontextu podpory zdraví
Renata Burďáková -
Práce v mateřské škole s dětmi sociálně znevýhodněnými
Dana PUDILOVÁ -
Začínající učitel v mateřské škole a jeho sociálně-ekonomické zázemí
Stanislava JELÍNKOVÁ -
Přístup učitelů mateřských škol k primární prevenci sociálně patologických jevů
Barbara Boszczyková -
Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů
Eva Kratochvílová