Nikol ŠILLEROVÁ

Bachelor's thesis

Internetový marketing politických stran v České republice

Internet marketing of political parties in the Czech Republic
Abstract:
V této bakalářské práci se zaměřuji na prezentaci politických stran na internetu, kdy do popředí vyzdvihuji sociální sítě, které jsou poměrně novým nástrojem v politickém prostředí. Zaměření je především na Občanskou demokratickou stranu a Českou stranu sociálně demokratickou. V teoretické části popisuji pojmy důležité pro zpracování, jako je politická strana, politická komunikace nebo internetový …more
Abstract:
In this bachelor work focuses on the presentation of political parties on the Internet, which exalt the forefront of social networks, which are a relatively new tool in the political environment. The focus is mainly on the Civic Democratic Party and the Czech Social Democratic Party. In the theoretical part describes the concepts important for processing, such as political parties, political communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠILLEROVÁ, Nikol. Internetový marketing politických stran v České republice. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta