Internetový marketing politických stran v České republice – Nikol ŠILLEROVÁ
Nikol ŠILLEROVÁ
Bachelor's thesis
Internetový marketing politických stran v České republice
Internet marketing of political parties in the Czech Republic
Abstract:
V této bakalářské práci se zaměřuji na prezentaci politických stran na internetu, kdy do popředí vyzdvihuji sociální sítě, které jsou poměrně novým nástrojem v politickém prostředí. Zaměření je především na Občanskou demokratickou stranu a Českou stranu sociálně demokratickou. V teoretické části popisuji pojmy důležité pro zpracování, jako je politická strana, politická komunikace nebo internetový …moreAbstract:
In this bachelor work focuses on the presentation of political parties on the Internet, which exalt the forefront of social networks, which are a relatively new tool in the political environment. The focus is mainly on the Civic Democratic Party and the Czech Social Democratic Party. In the theoretical part describes the concepts important for processing, such as political parties, political communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILLEROVÁ, Nikol. \textit{Internetový marketing politických stran v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty od Philosophy. 2013. Available from: https://theses.cz/id/obdc5i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠILLEROVÁ, Nikol. Internetový marketing politických stran v České republice. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty od PhilosophyBachelor programme / field:
Humane Studies / Human Studies focused on Political Science
Theses on a related topic
-
Volební marketing politických stran: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2017.
Milan Klempíř -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra