Slovní hodnocení na základní škole – Lucie Rakušanová
Lucie Rakušanová
Diplomová práce
Slovní hodnocení na základní škole
The verbal evaluate at basic school
Anotace:
Diplomová práce Slovní hodnocení na základní škole se zabývá problematikou psaní slovního hodnocení na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a empirickou. V teoretické části se věnuje pojmu, formám a typům školního hodnocení. Dále se v této části zaměřuje na specifika slovního hodnocení a jeho porovnání s běžnou klasifikací. Metodologická část práce se zabývá popisem …víceAbstract:
The thesis For evaluation in primary school is focused on writing the verbal ratings on 1. level of basic school. The work is divided into part of the theoretical, methodological and empirical. In the theoretical part we concept, forms and types of school evaluation. In addition, in this section focus on the specifics of the word evaluation and its comparison with conventional classifications. Methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Urbánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rakušanová, Lucie. Slovní hodnocení na základní škole. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chování, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Klasifikace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Jan Olbert -
Slovní hodnocení a klasifikace na 1. stupni ZŠ
Jana Hobzová