Online propagace malého internetového obchodu – Jana Purnochová
Jana Purnochová
Master's thesis
Online propagace malého internetového obchodu
Online propagation of a small e-commerce
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Online propagace malého internetového obchodu se zabývá problematikou propagace internetového obchodu na internetu a vytvořením komunikačního mixu online. V první části práce stručně nastiňuje teorii online marketingu. První kapitola definuje pojem marketing, představuje jeho cíle a komunikační mix na internetu, popisuje také statistiky spojené s využíváním internetu a internetovou …viacAbstract:
This dissertation titled Online propagation of a small e-commerce is focused on the propagation of the e-commerce on the Internet and on the online communication mix creation. At the beginning it briefly outlines the online marketing theory. The first chapter defines the term marketing and shows its targets, presents communication mix on the Internet, then it describes the czech statistics of the use …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2017
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53041
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Edita Koňárková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň