Vyučování koheze a kohezních prostředků – Bc. Lenka PELÍŠKOVÁ
Bc. Lenka PELÍŠKOVÁ
Diplomová práce
Vyučování koheze a kohezních prostředků
Teaching Cohesion and Cohesive Devices
Abstract:
The diploma project deals with the ways of teaching cohesion in the English textbooks for upper secondary schools. The theoretical part contains the description of individual cohesive devices and their function based on synthesis of academic sources. It also contains a discussion on the methodology of teaching cohesion at schools. The practical part includes an analysis of three English textbooks for …víceAbstract:
Diplomová práce pojednává o pojetí výuky prostředků textové koheze v učebnicích anglického jazyka pro střední školy. V teoretické části jsou na podkladě odborné literatury popsány jednotlivé kohezní prostředky a jejich funkce. Dále je zde rozebrána problematika vhodného metodického přístupu k výuce kohezních prostředků na školách. V praktické části jsou srovnávány tři učebnice anglického jazyka pro …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PELÍŠKOVÁ, Lenka. Vyučování koheze a kohezních prostředků. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová -
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Výuka čtení a psaní u žáků s dyslálií
Blanka KŘÍŽOVÁ -
Analýza dramatického textu podle Katie Mitchell, s praktickou ukázkou na dramatickém textu Mikea Bartletta Lovná zvěř, pod vedením Alexandry Bolfové v rámci předmětu Divadelní projekt V: Pravidelný text
Adéla Ohnheiserová
Název
Vložil
Vloženo
Práva