Mgr. Ondřej MAREK

Bakalářská práce

Personální marketing v sociální práci

Personnel marketing in social work
Anotace:
Práce se zaměřuje na zkoumání interního marketingu na místech, kde se vykonává sociální práce v České republice. Cílem práce je zjistit, zda využívání nástrojů personálního marketingu má vliv na stabilitu sociálních pracovníků v organizaci. Autor práce k dosažení cíle práce přistoupí prostřednictvím kombinace kvantitativního dotazníkového šetření mezi sociálními pracovníky a kombinovaným přístupem …více
Abstract:
The thesis focuses on the investigation of internal marketing in places where social work is carried out in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out whether the use of personnel marketing tools has an effect on the stability of social workers in the organization. The author of the work will approach the goal of the work through a combination of a quantitative questionnaire survey among …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAREK, Ondřej. Personální marketing v sociální práci. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management