Personální marketing v sociální práci – Mgr. Ondřej MAREK
Mgr. Ondřej MAREK
Bachelor's thesis
Personální marketing v sociální práci
Personnel marketing in social work
Anotácia:
Práce se zaměřuje na zkoumání interního marketingu na místech, kde se vykonává sociální práce v České republice. Cílem práce je zjistit, zda využívání nástrojů personálního marketingu má vliv na stabilitu sociálních pracovníků v organizaci. Autor práce k dosažení cíle práce přistoupí prostřednictvím kombinace kvantitativního dotazníkového šetření mezi sociálními pracovníky a kombinovaným přístupem …viacAbstract:
The thesis focuses on the investigation of internal marketing in places where social work is carried out in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out whether the use of personnel marketing tools has an effect on the stability of social workers in the organization. The author of the work will approach the goal of the work through a combination of a quantitative questionnaire survey among …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREK, Ondřej. Personální marketing v sociální práci. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Personální marketingový mix
Ida Veitová -
Personální marketingový mix v konkrétní společnosti
Jan Kos -
Marketingový mix
Štěpán Brix -
Marketingový mix Sportcentra Skalka
Zbyněk Šír -
Marketingový mix
Denisa Lorencová -
Spokojenost zaměstnanců personální agentury XY s kvalitou pracovního života
Sabina Halasová -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková