David Jež
Master's thesis
Customer Centric Reporting
Customer Centric Reporting
Abstract:
Cílem této MBA práce je analytická podpora procesu zákaznické retence v prostředí české nadnárodní firmy zabývající se počítačovou bezpečností. Tato podpora spočívá ve vytvoření analytických nástrojů ve společnosti takovým způsobem, aby bylo možné analyzovat, měřit, predikovat a vyhodnocovat zákaznické chování a zvyky, jež budou dalším vstupem pro rozhodování v rámci jednotlivých interních procesů …moreAbstract:
The objective of this MBA thesis is to analytically support the customer retention process in a Czech multinational software company developing security products. This support consists in the development of analytical tools in the company in such a way that it allows the company to analyze, measure, predict and evaluate customer behavior and habits, which will be further input for decision-making within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85373
Thesis defence
- Date of defence: 25. 2. 2022
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Martin Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Theses on a related topic
-
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Sentiment analysis in correspondence experiments
Adam Cihlář -
Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals
Natália Lamošová -
Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers
Martina Mayer Hertl