Analýza využití fundraisingu v neziskové organizaci - Charita Zlín – Barbora KUČEROVÁ
Barbora KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza využití fundraisingu v neziskové organizaci - Charita Zlín
Bakalářská práce
Analysis of Use of Fundraising in Non-profit Organization - Charita Zlín
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza získávání zdrojů v nestátní neziskové organizaci v oblasti sociálních služeb. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá zejména neziskovým sektorem v České republice, druhy a formami sociálních služeb a právními předpisy, které tyto služby upravují. Popisuje marketing neziskových organizací, zásady a techniky využití fundraisingu …viacAbstract:
Aim of this bachelor thesis is analysis of obtaining funds in non-state non-profit organization which is specialized in social services. The work consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part deals mainly with non-profit sector in the Czech Republic, types and forms of social services and legal standards, which regulate these services. It describes marketing of non-profit organizations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Barbora. Analýza využití fundraisingu v neziskové organizaci - Charita Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Subjektivní potřeba osob bez domova být informován o fungování sociální politiky se zaměřením na sociální dávky a poskytované sociální služby pro tyto osoby
Martina Škývarová