Postoj rodiny a školy k předčítání dětem předškolního věku – Jana MAŘÍKOVÁ
Jana MAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Postoj rodiny a školy k předčítání dětem předškolního věku
The attitude of family and school to reading to preschool children
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá postojem rodičů a pedagogů mateřské školy k předčítání dětem v předškolním věku. Realizované dotazníkové šetření poskytuje bližší informace o problematice předčítání v rodinném prostředí a v mateřské škole. Dosažené výstupy, interpretované v praktické části práce, poskytly informace o tom, zda je dětem častěji předčítáno v rodinách, kde bylo předčítáno i samotným …moreAbstract:
The presented thesis deals with the attitude of the parents and teachers of the nursery school for children of pre-school age, Narrator. Realized survey provides more specific information about the issues of the narrator in the family environment and in kindergarten. Formal outputs, interpreted in the practical part of the thesis, provide information about whether children are more often in families …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŘÍKOVÁ, Jana. Postoj rodiny a školy k předčítání dětem předškolního věku. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Motorika dítěte v předškolním a v mladším školním věku v kontextu kompetencí pro zahájení školní docházky
Lenka ZLÁMALOVÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Lidová slovesnost v mateřských školách v současnosti na základě výzkumu v Týništi nad Orlicí
Markéta Veselková