Jan POLOMIS
Bachelor's thesis
Image vybrané destinace
Image of selected destination
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je image vybrané destinace. Hlavním cílem je analýza image destinace - města Plzně. Dále jsou čtyři sekundární cíle: Identifikace silných a slabých stránek Plzně a jejich využití ke zlepšení image města, Identifikace nejsilnějších prvků image. Identifikace největších konkurentů města Plzně a návrhy na využitý nalezených prvků image. V teoretické části je popsán cestovní …moreAbstract:
The theme of this bachelor's work is the image of selected destination. The main objective is to analyse the image of the destination - the city of Pilsen. There are also four secondary targets: Identifying Pilsen's strengths and weaknesses and using them to improve the city's image, Identifying the strongest elements of the image. Identification of the city's biggest competitors Pilsen and suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLOMIS, Jan. Image vybrané destinace. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Dopad mezinárodních programů mobilit na cestovní ruch hostitelské destinace
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Význam segmentu 55+ pro rozvoj cestovního ruchu destinace
Štěpánka Válková -
Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.
Anežka Humpolíková