Jan POLOMIS
Bakalářská práce
Image vybrané destinace
Image of selected destination
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je image vybrané destinace. Hlavním cílem je analýza image destinace - města Plzně. Dále jsou čtyři sekundární cíle: Identifikace silných a slabých stránek Plzně a jejich využití ke zlepšení image města, Identifikace nejsilnějších prvků image. Identifikace největších konkurentů města Plzně a návrhy na využitý nalezených prvků image. V teoretické části je popsán cestovní …víceAbstract:
The theme of this bachelor's work is the image of selected destination. The main objective is to analyse the image of the destination - the city of Pilsen. There are also four secondary targets: Identifying Pilsen's strengths and weaknesses and using them to improve the city's image, Identifying the strongest elements of the image. Identification of the city's biggest competitors Pilsen and suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLOMIS, Jan. Image vybrané destinace. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Dopad mezinárodních programů mobilit na cestovní ruch hostitelské destinace
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Význam segmentu 55+ pro rozvoj cestovního ruchu destinace
Štěpánka Válková -
Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.
Anežka Humpolíková