Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti – Bc. Hana Hrouzková
Bc. Hana Hrouzková
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti
Consumer behavior in the selected area
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování ve zvolené oblasti. Teoretická část práce popisuje chování spotřebitele, jeho rozhodování při nákupu výrobků nebo služeb a rovněž popisuje faktory, které jej při rozhodování a nákupu ovlivňují. Následně popisuje typ a fáze marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřena na zpracování primárních dat, získaném dotazníkovém šetřením na …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on analysis of consumer behavior in their chosen fields. The theoretical part describes the behavior of consumers, their decision when buying products or services, and also describes the factors that can make decisions and influence buying. It also describes the type and stage of marketing research. The practical part is focused on processing of primary data obtained questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kpc3s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ing. et Ing. Martina Skalická
- Oponent: Ing. Michal Šiška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková