Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování – Zuzana Minarčíková
Zuzana Minarčíková
Bachelor's thesis
Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování
Customers awareness about environmental impact of the clothing industry and analysis of their consumer behavior
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na povědomí spotřebitelů o environmentálních problémech spojených s oděvním průmyslem, analýzu jejich deklarovaného chování v rámci nákupu a spotřeby oblečení a porovnání tohoto chování z hlediska vlivu pohlaví na environmentální povědomí o dopadu oděvního průmyslu na životní prostředí. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření a získaná data byla zpracována pomocí dvou …moreAbstract:
This thesis focuses on customers' awareness of environmental issues related to the clothing industry, and on the analysis of their behavior in terms of clothing purchase and consumption. It also compares this behavior in terms of the impact of gender on environmental awareness of the environmental impact of the clothing industry. The research was conducted using a questionnaire survey and the data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94578
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2024
- Supervisor: Jiří Dvořák
- Reader: Lucie Sára Závodná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINARČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ocrb0n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Management
Theses on a related topic
-
Greenwashing a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Y a Z v oděvním průmyslu
Michaela Zedníčková -
Analýza vlivu demografických faktorů na spotřebitelské chování v oblasti oděvního průmyslu
Kateřina Slatinská -
Spotřebitelské chování v oblasti vzniku a nakládání s odpadem z oděvů: Analýza v České republice
Darina Cihlářová -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab