Bc. Aneta Kazdová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání regionální značky
The analysis of regional brand perception
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je Analýza vnímání regionální značky. Cílem práce je analyzovat vnímání regionálních produktů z hlediska spotřebitelů, zda při nákupu tyto výrobky preferují. Dílčím cílem je navrhnout způsoby podpory prodeje těchto produktů. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou regionální značky. Tato část je zpracována za pomoci odborné …moreAbstract:
The subject of this bachelor’s thesis is The analysis of perception of regional brands. The aim of the thesis is to analyze the perception of regional products from the perspective of consumers, if they prefer these products when buying. A partial aim of this thesis is to suggest methods of sales promotion of these products. The theoretical part explains the basic concepts related to the issue of regional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/d12c5/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
Klára Kubíková -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková