Bc. Aneta Kazdová

Bachelor's thesis

Analýza vnímání regionální značky

The analysis of regional brand perception
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je Analýza vnímání regionální značky. Cílem práce je analyzovat vnímání regionálních produktů z hlediska spotřebitelů, zda při nákupu tyto výrobky preferují. Dílčím cílem je navrhnout způsoby podpory prodeje těchto produktů. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou regionální značky. Tato část je zpracována za pomoci odborné …more
Abstract:
The subject of this bachelor’s thesis is The analysis of perception of regional brands. The aim of the thesis is to analyze the perception of regional products from the perspective of consumers, if they prefer these products when buying. A partial aim of this thesis is to suggest methods of sales promotion of these products. The theoretical part explains the basic concepts related to the issue of regional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
  • Reader: Ing. Romana Křížová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích