Justýna Dvořáková
Diplomová práce
Branding a rebranding
Branding and rebranding
Anotace:
Práce je zaměřena na proces brandingu a rebrandingu. Popisuje, co je to firemní značka, neboli brand a popisuje důležitost atributů značky, identitu, image a hodnotu značky. Hlavním cílem práce je porovnání starého a nového loga a jeho vnímání širokým okolím.První část práce se zabývá shrnutím teoretických východisek a problematiky tvoření image značky. Literární část obsahuje proces brandingu a jeho …víceAbstract:
This thesis focuses on the process of branding and rebranding. It describes what is corporate identity (brand) and describes the importance of brands attributes, identity, image and value of the brand. The main goal of this thesis is comparison of old and new logo and its perception by public. First part sums up the theoretical starting points and problematics connected with new brand creation. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Osobní branding fotografa
Eva Hůlová -
Branding a rebranding
Václav Pernikář -
Branding a tvorba osobní značky
Tereza Kultová -
Analýza image sportovního klubu
Jakub Koziol -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva