Bc. Dana Juhová

Diplomová práce

Možnosti identifikace rozumového nadání předškolních dětí pomocí testu UNIT

Ability to Identify Intellectual Giftedness of Preschool Children by the UNIT
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, zdali by byl Univerzální neverbální test inteligence (Universal Nonverbal Intelligence Test, UNIT; Bracken & McCallum, 1998) vhodný k identifikaci rozumového nadání u dětí ve věku od 5 do 7 let navštěvujících mateřskou školu. Základní baterie UNITU byla administrována 177 dětem (106 chlapcům). Vzorek zahrnoval dvě skupiny dětí, a to děti z běžné populace (n = 94) …více
Abstract:
The aim of this study was to determine whether The Universal Nonverbal Intelligence Test (UNIT; Bracken & McCallum, 1998) would be appropriate for identifying intellectual giftedness of children between 5 to 7 years of age attending nursery school. Standard battery was administered to 177 children (106 boys). The sample included two groups of children, children from the general population (n = …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Širůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie