Bc. Robert Almássy, DiS.

Diplomová práce

Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů

Communication mix specifics when selling cars
Anotace:
Záměrem mé diplomové práce „Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů“ bylo s využitím znalostí ze studia a analýzy prodeje osobních automobilů Škoda u nás a ve světě najít některá marketingová specifika na velmi silně obsazeném trhu automobilů. Automobilka Škoda je součástí koncernu VW ve spojení od roku 1991, přičemž v marketingové strategii chce koncern VW, do něhož spadá značka Škoda …více
Abstract:
The objective of my diploma thesis “Communication mix specifics when selling cars“ to find some specifics on marketing heavily occupied car market by using the knowledge of study and analysis of sales of “Skoda“ cars within our country and abroad. Auto factory “Skoda“ is a part of the Volkswagen Group in conjunction since 1991, while in the marketing strategy wishes VW to that belongs “Skoda“ brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace