Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů – Bc. Robert Almássy, DiS.
Bc. Robert Almássy, DiS.
Diplomová práce
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Communication mix specifics when selling cars
Anotace:
Záměrem mé diplomové práce „Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů“ bylo s využitím znalostí ze studia a analýzy prodeje osobních automobilů Škoda u nás a ve světě najít některá marketingová specifika na velmi silně obsazeném trhu automobilů. Automobilka Škoda je součástí koncernu VW ve spojení od roku 1991, přičemž v marketingové strategii chce koncern VW, do něhož spadá značka Škoda …víceAbstract:
The objective of my diploma thesis “Communication mix specifics when selling cars“ to find some specifics on marketing heavily occupied car market by using the knowledge of study and analysis of sales of “Skoda“ cars within our country and abroad. Auto factory “Skoda“ is a part of the Volkswagen Group in conjunction since 1991, while in the marketing strategy wishes VW to that belongs “Skoda“ brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g8xbe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společensky odpovědná firma
Zuzana Nováková -
Společensky zodpovědná firma v ČR – rizika a výhody
Marie Čulková -
ČEZ Energetické produkty, s.r.o. jako společensky odpovědná firma
Michaela Soldánová -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára Čurdová -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Marketingová komunikace nadnárodních firem
Jiří Dudík -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš