Michaela Ivanová

Bachelor's thesis

Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

The Rate of Development of Digital Competencies in Preschool Education from the Teacher's Perspective
Abstract:
Bakalářská práce s teoreticko-empirickým zaměřením se zabývá analýzou rozvoje digitálních kompetencí učitelů v předškolním vzdělávání. Teoretická část definuje klíčové pojmy a zkoumá rámce digitálních kompetencí, jako je DigComp, spolu s dalšími relevantními rámci. Zároveň se detailněji zaměřuje na současné výzvy, kterým čelí učitelé při využívání digitálních technologií. Praktická část práce je založena …more
Abstract:
The bachelor thesis with theoretical-empirical focus deals with the analysis of the development of digital competences of teachers in preschool education. The theoretical part defines key concepts and explores digital competence frameworks such as DigComp, along with other relevant frameworks. It also looks in more detail at the current challenges teachers face in using digital technologies. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ivanová, Michaela. Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe