Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele – Michaela Ivanová
Michaela Ivanová
Bachelor's thesis
Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele
The Rate of Development of Digital Competencies in Preschool Education from the Teacher's Perspective
Abstract:
Bakalářská práce s teoreticko-empirickým zaměřením se zabývá analýzou rozvoje digitálních kompetencí učitelů v předškolním vzdělávání. Teoretická část definuje klíčové pojmy a zkoumá rámce digitálních kompetencí, jako je DigComp, spolu s dalšími relevantními rámci. Zároveň se detailněji zaměřuje na současné výzvy, kterým čelí učitelé při využívání digitálních technologií. Praktická část práce je založena …moreAbstract:
The bachelor thesis with theoretical-empirical focus deals with the analysis of the development of digital competences of teachers in preschool education. The theoretical part defines key concepts and explores digital competence frameworks such as DigComp, along with other relevant frameworks. It also looks in more detail at the current challenges teachers face in using digital technologies. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVANOVÁ, Michaela. \textit{Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/od7lw2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ivanová, Michaela. Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelky mateřské školy
Miroslava HRUBÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Marika Punčochářová Jurmanová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ -
Digitální vzdělávací aplikace pro děti předškolního věku pohledem učitele mateřské školy
Klára Zlobická