Lenka Trávníčková
Bachelor's thesis
A Competitiveness Analysis of Škoda Karoq
A Competitiveness Analysis of Škoda Karoq
Abstract:
This bachelor's thesis is based on the bachelor's thesis A Competitiveness Analysis of Škoda Auto a.s. The main aim of this bachelor's thesis is a competitiveness analysis of a new product of Škoda Auto a.s., Škoda Karoq. From the analyses, recommendations on improving its position on the market are suggested. This thesis is divided into two sections. The first part is theoretical where terminology …moreAbstract:
Tato bakalářské práce je založena na bakalářské práci Analýza konkurenceschopnosti společnosti Škoda Auto a.s. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti nového produktu Škody Auto a.s., Škody Karoq. Na základě analýzy jsou poté navržena doporučení pro zlepšení pozice na trhu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je vysvětlena terminologie týkající se oblasti konkurence …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Trávníčková, Lenka. A Competitiveness Analysis of Škoda Karoq. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková