Elena Shubik

Diplomová práce

Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications

Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Anotace:
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich …více
Abstract:
This master thesis focuses on e-commerce, online marketing and Social Media marketing potential from theoretical factual and practical perspective. On the example of real start-up e-shop Didogo Group Ltd. it aims to show various possibilities how to enhance the company's and brands' recognition while implementing various online marketing and advertising tools. Particular focus is put on Social Media …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2011
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Josef Hubáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28985