Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications – Elena Shubik
Elena Shubik
Diplomová práce
Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Anotace:
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich …víceAbstract:
This master thesis focuses on e-commerce, online marketing and Social Media marketing potential from theoretical factual and practical perspective. On the example of real start-up e-shop Didogo Group Ltd. it aims to show various possibilities how to enhance the company's and brands' recognition while implementing various online marketing and advertising tools. Particular focus is put on Social Media …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2011
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Josef Hubáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHUBIK, Elena. \textit{Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/odcb2b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Kristýna HLAVÁČOVÁ -
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
Daniel Šadibol -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Internetové nakupování v České republice: vývoj, trendy, empirický výzkum v modelovém mikroregionu Poličska (příspěvek ke studiu problematiky)
David SCHAFFER -
Bariéry internetového nakupování potravin v podmínkách České republiky
Anna Malá -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka