Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications – Elena Shubik
Elena Shubik
Master's thesis
Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Abstract:
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich …moreAbstract:
This master thesis focuses on e-commerce, online marketing and Social Media marketing potential from theoretical factual and practical perspective. On the example of real start-up e-shop Didogo Group Ltd. it aims to show various possibilities how to enhance the company's and brands' recognition while implementing various online marketing and advertising tools. Particular focus is put on Social Media …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28985
Thesis defence
- Date of defence: 23. 9. 2011
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Josef Hubáček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHUBIK, Elena. \textit{Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/odcb2b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Kristýna HLAVÁČOVÁ -
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
Daniel Šadibol -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Internetové nakupování v České republice: vývoj, trendy, empirický výzkum v modelovém mikroregionu Poličska (příspěvek ke studiu problematiky)
David SCHAFFER -
Bariéry internetového nakupování potravin v podmínkách České republiky
Anna Malá -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka