Analýza efektivity mailingových kampaní a návrh řešení pro její zvýšení – Michal Buk
Michal Buk
Bachelor's thesis
Analýza efektivity mailingových kampaní a návrh řešení pro její zvýšení
Analysis of the effectiveness of mailing campaigns and design of solutions to increase it
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze efektivnosti mailingové kampaně společnosti Mironet.cz a.s. a návrhům na její zvýšení. Teoretická část je zaměřena na marketing, přímý marketing a emailing jako nástroj přímého marketingu. Je podrobně popsáno, jak by měl e-mail vypadat, jak získat databázi zákazníků a jaké ukazatele je vhodné měřit. V praktické části je představena firma Mironet.cz a je ukázána …moreAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the analysis of the effectiveness of the mailing campaign of Mironet.cz a.s. and proposals for its increase. The theoretical part is focused on marketing, direct marketing and emailing as a direct marketing tool. It is described in detail how the e-mail should look like, how to get a customer database and what indicators should be measured. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Alexandra Belingerová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUK, Michal. \textit{Analýza efektivity mailingových kampaní a návrh řešení pro její zvýšení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/odczp1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Natalia Vataman -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč -
E-shop versus kamenná prodejna a jejich logistika
Evgenia Smirnova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights