Nikola Korychová

Master's thesis

Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu

Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ho a navrhnout dopo-ručení ke zlepšení. V teoretické části je nejprve vymezen pojem marketing a jeho tradiční pojetí. Dále je představen pojem influencer marketing a jak se s nástupem …more
Abstract:
This diploma thesis describes influencer marketing and its use as a marketing tool. This thesis aims to analyse the current situation of influencer marketing of the baby and infant nutrition division of the company Nestlé, evaluate it, and propose rec-ommendations for improvement. The theoretical part first defines the concept of marketing and its traditional conception. There is also explained the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty