Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu – Nikola Korychová
Nikola Korychová
Master's thesis
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ho a navrhnout dopo-ručení ke zlepšení. V teoretické části je nejprve vymezen pojem marketing a jeho tradiční pojetí. Dále je představen pojem influencer marketing a jak se s nástupem …moreAbstract:
This diploma thesis describes influencer marketing and its use as a marketing tool. This thesis aims to analyse the current situation of influencer marketing of the baby and infant nutrition division of the company Nestlé, evaluate it, and propose rec-ommendations for improvement. The theoretical part first defines the concept of marketing and its traditional conception. There is also explained the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/odilw3/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORYCHOVÁ, Nikola. \textit{Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Available from: https://theses.cz/id/odilw3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Zajištění komfortu a bezpečí u novorozenců a kojenců
Karolína JELÍNKOVÁ -
Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Khanh Linh Nguyenová -
Zrušení kojeneckých ústavů a dětských domovů – přínos a rizika pro děti.
Alena Večeřová -
Nádorová onemocnění v novorozeneckém období – rizikové faktory nádorů novorozeneckého a časného dětského věku
Wiedermannová Wiedermannová -
Statistická analýza a porovnání demografického vývoje České a Slovenské republiky
Jan Mestek -
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková