Využití stavebnice číslicové techniky ve výuce na základní škole – Lukáš Provazník
Lukáš Provazník
Diplomová práce
Využití stavebnice číslicové techniky ve výuce na základní škole
Usage of digital technique brick-box at an elementary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti uplatnění elektrotechnické stavebnice číslicové techniky na 2.stupni základní školy. Po analýze možností vyplývajících z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávaní se autor věnuje návrhu žákovské stavebnice číslicové techniky a didaktickému textovému materiálu, který postihuje teoretický základ číslicové techniky a ukazuje návrhy pro práci se stavebnicí
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Čestmír Serafín
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství technické a informační výchovy pro 2. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti aplikace inovované elektrotechnické stavebnice Elektromontážní souprava ve výuce obecně technických předmětů na druhém stupni základní školy
Petr ZIMMERMAN -
Analýza možností inovace elektrotechnické stavebnice Elektromontážní souprava pro druhý stupeň základní školy
Petr ZIMMERMAN -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Rozvoj digitálního vzdělávání jako součást Strategie 2030+
Jan Vejtasa -
Výukový systém s hradlovým polem pro předmět Číslicová a mikroprocesorová technika I
Petr Dvořák -
Číslicová technika novým moderním způsobem
Michal VÁVŘE -
Laboratorní stanoviště pro předmět Číslicová a mikroprocesorová technika Bc.
Michal Gela -
Číslicová technika v laboratorní výuce
Michal Harvánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva