Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Adéla Halouzková
Bc. Adéla Halouzková
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix služeb vybrané společnosti fungující na trhu B2B. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingového mixu ve službách. Praktická část se zaměřuje na společnost samotnou a je provedeno zhodnocení současného …víceAbstract:
The thesis focuses on the marketing mix of services of a selected company operating on the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical background of the marketing mix in services. The practical part focuses on the company itself and an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/couio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Nikola Swaczynová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová