Bc. Adéla Halouzková

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix služeb vybrané společnosti fungující na trhu B2B. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingového mixu ve službách. Praktická část se zaměřuje na společnost samotnou a je provedeno zhodnocení současného …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing mix of services of a selected company operating on the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical background of the marketing mix in services. The practical part focuses on the company itself and an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/couio/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Nikola Swaczynová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce